Ezen az oldalon tájékozódhat egy weboldal vagy webshop elkészülésének részleteiről.
Egy-egy munkafolyamat időigényét sok változó befolyásolja, ide tartozik többek közt az adott weboldalon a tényleges oldalak mennyisége és hossza, és az is, hogy egyedi design-t kér a megrendelő, vagy sablonból szeretne magának oldalt, illetve a megbeszélés sikeressége is, ugyanis ha pontos elképzelései vannak a megrendelőnek, nagyobb valószínűséggel találjuk el az első tervezetre a kívánt kinézetet.
Amennyiben nem biztos benne, hogy szolgáltatásunk megfelelő Önnek, nyugodtan keressen fel minket elérhetőségeink egyikén vagy kapcsolati űrlapunkon. Miután választ kapott kérdéseire, időpontot foglalhat weboldalunkon vagy elérhetőségeink egyikén ingyenes, személyes vagy online konzultációra.
Sikeres időpontfoglalás után egy e-mailt fog kapni, amiben leírjuk, hogy milyen kérdésekre kerülhet sor a konzultáció során, és mit érdemes átgondolni a megbeszélés előtt.
1-3 óra
A konzultáció néhány órát vesz igénybe, ami alatt pontosítjuk elképzelését, igény esetén további ötleteket adunk, hogy oldalából a lehető legtöbbet hozhassuk ki. A beszélgetés során megismerjük céljait, tevékenységeit, hogy minél személyre szabottabb tervet készíthessünk. A konzultáció végén árajánlatot kérhet tőlünk, melyet a megadott elérhetőségére, egy megbeszélt határidőre eljuttatunk. Amiről szó lesz:
Az árajánlat elfogadása után a megbízási szerződést közösen aláírjuk, és átvesszük az előleget az előre megbeszélt időpontban.
Ha egyedi designt szeretne, először készítünk egy vázlatot (wire frame-t) az oldaláról a megbeszélésen elhangzottak alapján, hogy bemutathassuk a tervezett szerkezetet, oldalfelépítést. A fő cél az oldalon található tartalmak helyének és méretének a kialakítása. Az első tervezeten kívül, 2 módosítást tartalmaz az ár. A figyelemelterelés elkerülése érdekében fekete-fehérben készítjük el a vázlatot egy alapértelmezett betűtípussal, a szövegek helyére, pedig kitöltőszövegeket teszünk. Az első vázlat elküldésével egy időben eljuttatjuk Önhöz az ajánlott színpalettákat, betűtípusokat.
A szerződés megkötése után létrehozzuk oldala alapjait egy fejlesztésre használt tárhelyen és domain néven. Ehhez a ideiglenes technikai környezethez készítünk Önnek egy olvasói fiókot, hogy nyomon követhesse oldala elkészülését, és az esetlegesen felmerülő kérdéseket könnyebben meg tudjuk beszélni. Ez a megoldás többek közt azért is előnyös, mert így a tárhelyét és domainjét csak az oldala élesítésekor kell megvennie, így nem kell fizetnie a fejlesztés időszakára ezen szolgáltatásokat.
Amennyiben megfelelőnek találja a vázlatot, és kiválasztotta az Önnek tetsző betűtípust valamint színeket elkezdjük kialakítani oldala teljes kinézetét, színekkel, betűtípusokkal, képekkel (amennyiben még nem kapunk képeket ezen munkafázis előtt vagy közben, véletlenszerűen témához illő képeket alkalmazunk és a tartalom feltöltése közben lecseréljük őket az Ön képeire). A design folyamatnál, hasonlóan a vázlathoz, az első tervezeten kívül 2 módosítást tartalmaz az ár.
Fel telepítjük, lekódoljuk, valamint beállítjuk a megbeszéltek alapján oldala funkcióit, munkánk során fontosnak tartjuk, hogy csak megbízható és folyamatos frissítésekkel rendelkező kiegészítőkkel dolgozzunk, ezzel is biztonságosabbá és korszerűbbé téve oldalát. Miután beállítottunk minden szükséges kiegészítőt nagy hangsúlyt fektetünk oldalának a betöltési sebeségére, ugyanis egy lassú, sokat töltő oldalt senki sem használ szívesen.
Miután Ön jóváhagyja a design tervezetet, elkezdődik az oldal terveinek a weboldallá alakítása. Itt alakítjuk weboldalát reszponzívvá is, melynek lényege, hogy különböző képernyőméreteken is megfelelő élményt nyújtson oldala. Ezen folyamat után már jóval nehezebben tudunk megváltoztatni egy-egy tulajdonságot az oldal kinézetén, emiatt fontos, hogy csak valóban akkor hagyja jóvá a terveket, ha teljes mértékben megfelelőnek találja őket.
Miután minden beállítást elvégeztünk és oldala elnyerte végleges kinézetét, következik a tesztelési fázis, amikor oldala funkcióit, reszponzivitását próbára tesszük, a dinamikus tartalmakon próbákat végzünk és megnézzük, hogy minden megfelelően működik-e. Az esetleges hibákat kijavítjuk.
Végül szövegeit, képeit, egyéb tartalmait elhelyezzük oldalán, melynek elkészüléséről értesítjük Önt. Miután átnézte új oldalát, és mindent rendben talált egy időpont megbeszélésére kerül sor, amikor megtanítjuk oldala funkcióinak használatára, majd “élesítjük” oldalát.
Ha egyedi designt szeretne, először készítünk egy vázlatot (wire frame-t) az oldaláról a megbeszélésen elhangzottak alapján, hogy bemutathassuk a tervezett szerkezetet, oldalfelépítést. A fő cél az oldalon található tartalmak helyének és méretének a kialakítása. Az első tervezeten kívül, 2 módosítást tartalmaz az ár. A figyelemelterelés elkerülése érdekében fekete-fehérben készítjük el a vázlatot egy alapértelmezett betűtípussal, a szövegek helyére, pedig kitöltőszövegeket teszünk. Az első vázlat elküldésével egy időben eljuttatjuk Önhöz az ajánlott színpalettákat, betűtípusokat.
Amennyiben megfelelőnek találja a vázlatot, és kiválasztotta az Önnek tetsző betűtípust valamint színeket, elkezdjük kialakítani oldala teljes kinézetét, színekkel, betűtípusokkal, képekkel (amennyiben még nem kapunk képeket ezen munkafázis előtt vagy közben, véletlenszerűen témához illő képeket alkalmazunk, és a tartalom feltöltése közben lecseréljük őket az Ön képeire). A design folyamatnál, hasonlóan a vázlathoz, az első tervezeten kívül 2 módosítást tartalmaz az ár.
Miután Ön jóváhagyja a design tervezetet, elkezdődik az oldal terveinek a weboldallá alakítása. Itt alakítjuk weboldalát reszponzívvá is, melynek lényege, hogy különböző képernyőméreteken is megfelelő élményt nyújtson oldala. Ezen folyamat után már jóval nehezebben tudunk megváltoztatni egy-egy tulajdonságot az oldal kinézetén, emiatt fontos, hogy csak valóban akkor hagyja jóvá a terveket, ha teljes mértékben megfelelőnek találja őket.
Végül szövegeit, képeit, egyéb tartalmait elhelyezzük oldalán, melynek elkészüléséről értesítjük Önt. Miután átnézte új oldalát, és mindent rendben talált, egy időpont megbeszélésére kerül sor, amikor megtanítjuk oldala funkcióinak használatára, majd “élesítjük” oldalát.
A szerződés megkötése után létrehozzuk oldala alapjait egy fejlesztésre használt tárhelyen és domain néven. Ehhez a ideiglenes technikai környezethez készítünk Önnek egy olvasói fiókot, hogy nyomon követhesse oldala elkészülését, és az esetlegesen felmerülő kérdéseket könnyebben meg tudjuk beszélni. Ez a megoldás többek közt azért is előnyös, mert így a tárhelyét és domainjét csak az oldala élesítésekor kell megvennie, így nem kell fizetnie a fejlesztés időszakára ezen szolgáltatásokat.
Feltelepítjük, lekódoljuk, valamint beállítjuk a megbeszéltek alapján oldala funkcióit. Munkánk során fontosnak tartjuk, hogy csak megbízható és folyamatos frissítésekkel rendelkező kiegészítőkkel dolgozzunk, ezzel is biztonságosabbá és korszerűbbé téve oldalát. Miután beállítottunk minden szükséges kiegészítőt, nagy hangsúlyt fektetünk oldalának a betöltési sebeségére, ugyanis egy lassú, sokat töltő oldalt senki sem használ szívesen.
Miután minden beállítást elvégeztünk és oldala elnyerte végleges kinézetét, következik a tesztelési fázis, amikor oldala funkcióit, reszponzivitását próbára tesszük, a dinamikus tartalmakon próbákat végzünk és megnézzük, hogy minden megfelelően működik-e. Az esetleges hibákat kijavítjuk.
Megtanítjuk Önt, vagy az Ön által erre a feladatra kijelölt személyt, hogy hogyan tudja kezelni az oldal funkcióit, és hogyan változtathat meg szövegeket, képeket oldalán. Webshopok esetében részletesen kitérünk a termékekkel végezhető feladatokra (pl.: akciók, feliratkozási lehetőségek, csoportosított termékek, letölthető termékek). Ezt követően az árajánlatból fennmaradó összeg megfizetése után élesítjük weboldalát az Ön tárhelyén és domain nevén.
A kiválasztott csomagnak megfelelően az oldalán frissítéseket végzünk, és ügyelünk a frissítésekből adódó esetleges problémák elhárítására. Ezen kívül felmerülő hibákat bejelentés esetén orvosoljuk. Fontos tudnivaló, hogy a karbantartás árába nem csak a mi munkánk, hanem az oldalán használt prémium kiegészítők és hozzájuk tartozó frissítések árát is belekalkuláltuk.
Ha kérdése van
Bármilyen kérdés esetén, töltse ki űrlapunkat, vagy keressen fel minket az alábbi elérhetőségeken.
H-P: 8:00-17:00
+36 70 267 6632
Az oldalt a reCAPTCHA szoftver védi, melyre a Google
Adatvédelem és
ÁSZF vonatkozik.